תקשורת אפקטיבית והנעתית בתחום הבריאות היא ללא ספק אחת הדרכים למתן שירותי בריאות איכותיים. התקשורת משפיעה על בניית מערכות יחסים המבוססות אמון, גורמת לעלייה בשביעות רצון המטופל ומשפרת את מצב בריאותו הכללי.

לצד האתגרים הרבים של ארגוני הבריאות, גוברים המודעות והרצון להקנות תפיסות ומיומנויות נוספות למנהלים, רופאים, צוותים ומטפלים שמטרתן לשפר היענות המטופלים, מקסום תוצאות ומדדי טיפול תוך שיתוף פעולה פורה ושביעות רצון של מטפלים ומטופלים.

תפיסות המתייחסות להיבטים התנהגותיים של המטופלים ותקשורת מטפל-מטופל, להם יש תפקיד קריטי בהצלחת הטיפול להשגת תוצאות רצויות.

סדנאות והרצאות

מנהיגות רפואית 
כישורי המנהיגות מאפשרים לרופאים, למנהלים ולמטפלים להשפיע על איכות הטיפול, קידום הבריאות ברמת הארגון וברמת הקהילה.

התמודדות עם שחיקה 
הסדנה מאפשרת למטפלים ולמנהלים להכיר את הסימנים המקדימים לשחיקה,להיות מודעים למאפייני והשפעת השחיקה ולצייד בארגז כלים להתמודדות אישית עם מצבי דחק ושחיקה.

קואצ'ינג רפואי ותקשורת הנעתית 
ניהול תקשורת באמצעות כלים מעולם הקואצ'ינג, מסייע לצוות המטפלים לעמוד בפני האתגרים הקשורים למוטיבציית המטופל, שינויי התנהגות בתחום הבריאות, טיפול בהתנגדויות ועוזר למטופל להיצמד לטיפול ולהשיג את היעדים הבריאותיים.