משוב לא ביקורת

איך הופכים משוב לכלי יומיומי יעיל ומשפיע?

מתי, איך, למה, כמה?

לדבר כולם יכולים, אבל מה הדרך שתעזור לנו לגרום למי ששומע אותנו להשתכנע וליישם את מה שאנו מבקשים ? האם יש דרך נכונה?

יש הרבה חסמים סביב נושא המשוב במיוחד במידה והוא נתפס בעיני האחר כביקורת.
איך בכל זאת אפשר להפוך אותו  לכלי יומיומי יעיל ומשפיע?
משוב הוא כלי ניהולי בעל ערך רב, אם מבצעים אותו נכון הוא כלי עזר מצוין למנהליםות לנהל טוב יותר. ברמה הפרקטית, כאשר משוב נעשה בצורה נכונה – הוא מגדיל את תחושת המסוגלות ומאפשר שיפור בביצועים. משוב הוא חלק בלתי נפרד מדיאלוג ומקיום יחסי עבודה המבוססים על תקשורת מקדמת ובכל זאת מנהלים.ות ממעטים להשתמש בו או שמשתמשים בו בצורה לא יעילה.

אז איך עושים את זה?

מאחורי פיתוח הסדנאות וההרצאות עומדת ההבנה שארגונים כיום חייבים וצריכים להתאים עצמם למציאות משתנה ללא הרף.
בסדנאות ובהרצאות אנו עוברים דרך- מהמצוי לרצוי.
התייחסות למצב הקיים, תיאור המצב הרצוי ושלבים מובחנים המאפשרים התנסות והטמעה לקראת השינוי המתבקש בתפיסה ובעשייה ביחס לנושא המדובר.
ההרצאות והסדנאות הן חווייתיות ופרקטיות ונותנות ערך וכלים ליישום כבר ממחר.

אפשר ליצור ולפתח תרבות ארגונית צומחת המביאה לתוצאות טובות יותר! 

מה תרעננו? עם מה תצאו:

  • תדעו איך מכניסים משוב  לשגרת הניהול היומיומית?
  • מה הקשר בין משוב להערכת עובדים?
  • איך אפשר לנהל שיחה מאתגרת ולשמור על אווירה טובה? 
  • מהו חקר מוקיר ואיך ניתן לנהל קונפליקטים בצורה מקדמת
  • נדע מה הסיבות שמונעות מאיתנו למשב ומה הרווח שלנו כמנהלים אם נדע להשתמש במיומנות זאת על בסיס קבוע.

"אנשים ישכחו מה אמרת, אנשים ישכחו מה עשית, אבל אנשים לעולם לא ישכחו כיצד גרמת להם להרגיש"

מאיה אנג'לו

תפריט נגישות