תקשורת מוטיבציונית

סקר שחברת BDI עורכת כל שנה ומדרגת את החברות שהכי טוב לעבוד בהן, נבדקת גם מידת שביעות רצון העובדים בחברה כאחד המדדים.

בסוף שנת 2019 פורסמו הפרמטרים המשמעותיים לעובדים, הראשון בחשיבותו היה: יחסי עבודה, הפרמטר השלישי היה: יחס המנהל הישיר.

יחסי עבודה לא טובים נובעים פעמים רבות מטעות נפוצה של מנהלים רבים- תקשורת לקויה או חלקית.

יש מספר מאפיינים לתקשורת שצריכים להתקיים כדי שתהיה אפקטיבית ותצליח לפתח תשתית יציבה, אווירה מקדמת, צוות מחויב ועצמאי. מיומנויות תקשורות טובות מקצרות ומשפרות תהליכי עבודה.

מאחורי פיתוח הסדנאות וההרצאות עומדת ההבנה שארגונים כיום חייבים וצריכים להתאים עצמם למציאות משתנה ללא הרף.
בסדנאות ובהרצאות אנו עוברים דרך- מהמצוי לרצוי.
התייחסות למצב הקיים, תיאור המצב הרצוי ושלבים מובחנים המאפשרים התנסות והטמעה לקראת השינוי המתבקש בתפיסה ובעשייה ביחס לנושא המדובר.
ההרצאות והסדנאות הן חווייתיות ופרקטיות ונותנות ערך וכלים ליישום כבר ממחר.

אפשר ליצור ולפתח תרבות ארגונית צומחת המביאה לתוצאות טובות יותר!

מה תרעננו? עם מה תצאו:

  • מאפיינים של תקשורת אפקטיבית.
  • מיומנויות של העברת מסר.
  • הכרות והתנסות בכלים לאמפתיה ושיקוף.
  • הכרות והתנסות במיומנויות הקשבה פעילה.
  • תכירו את השלבים לניהול מו"מ מוצלח.
  • איך מתמודדים עם קונפליקטים ושיחות מאתגרות.

להתנסות במיומנויות אלו יש השפעה ישירה על שביעות רצון ותפוקות הצוותים. מיומנויות אלו אגב, רלוונטיות גם מחוץ לעולם העבודה.

תפריט נגישות