והיא הייתה סקפטית אבל גם מאוד אמיצה

עברו שלושה שבועות מאז פגישתינו הקודמת, בפגישה ההיא אפיינו את 3 הקשיים העיקריים איתם היא מתמודדת בניהול מחלקה של 10 עובדים, ההתנהלות שלה מול המנכ"ל, האתגר מול תקציבים שטרם אושרו.
דיברנו על המודל, בחרנו יחד 2 דרכי פעולה שהתאימו לה.
יצאה מהפגישה בתחושה של- נו באמת, זה מה שיעשה את ההבדל? אבל סבבה ניתן לזה הזדמנות.
היא מגיעה מחוייכת,כבר טוב!
"
נו????ספרי" אני מבקשת
"
תקשיבי,זה עובד!!!
יש ריספקט וגם עלינו בהספק"

איזה יופי של משפט ,גם ריספקט וגם הספק -חלומו של כל מנהל
"
מה ז'תומרת ריספקט?" אני שואלת
"
משהו שם בגישה ממש השתנה -שלהם, שלי
הם סומכים עלי ואני עליהם,
את מבינה איזה שינוי?אני כבר לא מותשת מכל האינטריגות-רוב הפלונטרים נפרמו…"

אני הרגשתי בעננים
אני יודעת שהמודל תמיד מצליח,
אני יודעת שאם מיישמים אפילו 50% התקשורת משתנה,
התפוקה עולה והיחסים -כן כן היחסים משתפרים.
אפשר לבנות שוב יחסי אמון,
יודעת ממש מנסיון!
אבל ככה בשלושה שבועות? כבר כזה שינוי?
איזה סיפוק

זו היתה התחלה של פגישה רביעית בתהליך של אימון מנהלים באחד הארגונים בו אני מלווה מספר מנהלים ולכל אחד יש אתגרים אחרים.
וכן, יש עוד דברים לעבוד עליהם
וזה ממש לא קסם, זה תהליך!
תהליך בו המנהלים לומדים לא מעט על עצמם,
על מה הם רוצים להשיג ומהי הדרך הטובה ביותר עבורם להשיג וגם לתת ערך.
לפעמים הם מופתעים מאיך שהם נתפסים בעיני אחרים ומסגנון הניהול שהם משדרים,
הם מבינים איך ניהלו קונפליקטים והאם כדאי לשנות.

זה תמיד תמיד תהליך מעצים!!!!

ויש ארגונים שבהתחלה ממש מרימים גבה.
אבל כל מפגש כזה, כל שיפור במדדים ובתוצאות של המנהלים והעובדים
הם הם אלה שמדרבנים אותי להמשיך בדרך שהתחלתי.

ואני חושבת שכל מנהל אמיץ בכל דרג כדאי וראוי שיקבל אימון\ליווי\מנטורינג\ייעוץ

כי מגיע להם להיות מנהלים מעולים ומעוררי השראה!
ומה זה יעשה לעובדים?
תנחשו?

כתיבת תגובה