תקשורת אפקטיבית והנעתית בתחום הבריאות היא ללא ספק אחת הדרכים למתן שירותי בריאות איכותיים. התקשורת משפיעה על בניית מערכות יחסים המבוססות אמון, גורמת לעלייה בשביעות רצון המטופל ומשפרת את מצב בריאותו הכללי.

לצד האתגרים הרבים של ארגוני הבריאות, גוברים המודעות והרצון להקנות תפיסות ומיומנויות נוספות למנהלים, רופאים, צוותים ומטפלים שמטרתן לשפר היענות המטופלים, מקסום תוצאות ומדדי טיפול תוך שיתוף פעולה פורה ושביעות רצון של מטפלים ומטופלים.

תפיסות המתייחסות להיבטים התנהגותיים של המטופלים ותקשורת מטפל-מטופל, להם יש תפקיד קריטי בהצלחת הטיפול להשגת תוצאות רצויות.

תפריט נגישות