
קואצ'ינג רפואי ותקשורת מוטיבציונית
ניהול תקשורת באמצעות כלים מעולם הקואצ'ינג, מסייע לצוות המטפלים לעמוד בפני האתגרים הקשורים ל- מוטיבציית המטופל, שינויי התנהגות בתחום הבריאות, טיפול בהתנגדויות ועוזר למטופל להיצמד לטיפול ולהשיג את היעדים הבריאותיים.
קואצ'ינג רפואי משלב מנטורינג, הדרכה ותקשורת המבוססת על גישת הראיון המוטיבציוני – גישה קלינית ושיטת תקשורת, המסייעת להגביר את המוטיבציה הפנימית של המטופל לשינוי.
קואוצינג רפואי משמש כארגז כלים נוסף לצוות המטפלים לתקשורת מקדמת מול מטופלים. מחקרים מראים שלסגנון תקשורת זה יש תוצאות חיוביות מאד על איכות וקידום הטיפול.
מערכות בריאות כיום מתמודדות עם אתגרים רבים.
גם הן צריכות להתאים עצמן למציאות משתנה ללא הרף.
הקניית תפיסות ומיומנויות נוספות לצוותים רפואיים ואדמיניסטרטיביים, מטרתם לשפר היענות המטופלים, למקסם תוצאות ומדדי טיפול תוך שיתוף פעולה פורה ושביעות רצון של המטופלים והצוות.
הסדנאות הן פרקטיות ונותנות ערך וכלים ליישום כבר למחרת.
מה תרעננו? עם מה תצאו:
- מאפיינים של תקשורת אפקטיבית.
- מיומנויות של העברת מסר.
- הכרות והתנסות בכלים לאמפתיה ושיקוף.
- הכרות והתנסות במיומנויות הקשבה פעילה.
- תכירו את השלבים לניהול מו"מ מוצלח.
- איך מתמודדים עם קונפליקטים ושיחות מאתגרות.
הסדנאות המוצעות מטרתן לסייע לצוות המטפל לפתח מיומנויות המקדמות את תוצאות הטיפול, לקדם טיפול איכותי וליצור שיתוף פעולה פורה בין המטפלים למטופלים.
עבודה אופטימלית בסביבה מאתגרת
