סדנא למנהלים - שייכות, רווחיות ומה שבינהם

עובד שמרגיש שייך שווה לארגון פי 5 מעובד ממוצע

אז למה 87% מהארגונים
לא מיישמים תחושת שייכות במקום העבודה?
כי הם לא יודעים איך!

על פי מחקר של חברת Deloitte
79% מהארגונים אומרים כי טיפוח תחושת השייכות חשוב מאוד להצלחתם,
93% הסכימו כי תחושת השייכות משפיעה על הביצועים, המוטיבציה, היחסים והתפוקות. הם מצאו שרק עצם תחושת השייכות במקום העבודה יכולה להוביל לעלייה של 56% בתפוקה ובאיכות העבודה.

להרגיש שייך – זוהי מטרת העל שלנו, זה הכוח המניע אותנו, במודע או שלא במודע.

עובדים שמרגישים שייכים מצמיחים את הארגון.
 הבסיס למוטיבציה, למחוייבות, לפרודוקטיביות, למימוש הפוטנציאל במקום העבודה נובע מתחושת שייכות!

אוקי, אז איך עושים את זה?

מאחורי פיתוח הסדנאות וההרצאות עומדת ההבנה שארגונים כיום חייבים וצריכים להתאים עצמם למציאות משתנה ללא הרף.
בסדנאות ובהרצאות אנו עוברים דרך- מהמצוי לרצוי.
התייחסות למצב הקיים, תיאור המצב הרצוי ושלבים מובחנים המאפשרים התנסות והטמעה לקראת השינוי המתבקש בתפיסה ובעשייה ביחס לנושא המדובר.
ההרצאות והסדנאות הן חווייתיות ופרקטיות ונותנות ערך וכלים ליישום כבר ממחר.

אפשר ליצור ולפתח תרבות ארגונית צומחת המביאה לתוצאות טובות יותר!

מה תרעננו? עם מה תצאו:

  • מהם כללי הברזל אותם צריך לאמץ ולהנכיח בארגון על מנת להצליח ליצור תחושת שייכות טובה בכל הרמות, בכל התפקידים ובכל הדרגים.
  • איך לפתח יחסי עבודה טובים בהנאה, הנעה ובפחות מאמץ. איך אפשר כבר מחר, למרות הקשיים והשינויים התכופים להגביר מחוברות עובדים?
  • מה התפקיד שלי כמנהל.ת? למה כדאי לי להשקיע מאמצים ואנרגיה וכמה זמן (אם בכלל) זה יגזול ממני?
  • איך מזהים כשאין תחושת שייכות טובה?
  • איך מייצרים שייכות כשעובדים מרחוק?

"כל אדם הוא ייחודי, יצירתי, עתיר משאבים ושלם,
אך כדי שיביא את עצמו די ביטוי הוא צריך להרגיש שייך"

אלפרד אדלר

תפריט נגישות